0
Po okresie przerwy Krajowa Sieć Certyfikowanych Centrów Medycyny Podróży wznawia Kurs Medycyny Podróży dla Pielęgniarek.
 
Udział w Kursie umożliwia zdobycie nowej „umiejętności” w aspekcie przygotowania medycznego pacjenta do podróży. Na Kursie jest poruszana tematyką związana z podstawowymi zagadnieniami związanymi z ABC zdrowia w podróży, odwiecznym problemem biegunki podróżnych, przygotowaniem małego podróżnika do wyprawy w różne rejony świata, nieodzownym tematem są szczepienia oraz odczyny poszczepienne i apteczka podróżna.
 
Kurs ma na celu usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy zdobytej w ramach  doświadczenia zawodowego z zakresu medycyny podróży i profilaktyki przedwyjazdowej.
 
Na Kursie uczestnicy otrzymują pełne kompendium wiedzy, możliwość osobistej konsultacji z prelegentami – specjalistami medycyny podróży, zajmującymi się od wielu lat profilaktyką przedwyjazdową, przygotowaniem podróżników i turystów zarówno grup zorganizowanych jak i indywidualnych.

Kurs posiada Certyfikację INFARMY:
Warszawa
Miejsce: Hotel Lord Al. Krakowska 218, Warszawa

ZARYS PROGRAMOWY

Piątek -12 kwietnia 2024

 
09:00 – 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 11:00 ABC Zdrowia w podróży
11:00 – 12:30 Dziecko w Podróży – szczepienia profilaktyczne a kalendarz szczepień
12:30 – 12:45 Przerwa kawowa
12:45 – 13:45 Odczyny poszczepienne
13:45 – 14:30 Obiad
14:30 – 16:00 Choroby wektorowe w medycynie podróży - profilaktyka
16:00 – 16:15 Przerwa
16:15 – 17:00 Biegunka najczęstszy problem podróżujących
 
Sobota - 13 kwietnia 2024
 
09:00 – 10:30 Aktualna sytuacja epidemiologiczna w zakresie najważniejszych chorób zakaźnych
10:30 – 10:45 Przerwa
10:45 – 11:45 Podstawy apteczki w zależności od celu podróży
11:45 – 12:00 Przerwa
12:00 – 13:30 Profilaktyka szczepień od A do Z dla podróżujących
13:30 – 14:00 Test egzaminacyjny
14:00 – 14:45 Obiad
14:45 – 15:30 Ogłoszenie wyników egzaminacyjnych – zakończenie kursu
 
 
 
Regulamin Kursu
Regulamin rejestracji uczestników na Certyfikowany kurs szkoleniowy dla pielęgniarek „MEDYCYNA PODRÓŻY”, który odbędzie się w kwietniu 202t roku, organizowany przez MCC Consulting Sp. z o.o..
 
§1. Postanowienia ogólne
1.1. Certyfikowany Kurs szkoleniowy dla Pilęgniarek „MEDYCYNA PODRÓZY” zwany w dalszej części Regulaminu Kursem, odbywa się w kwietniu 2024 roku.
1.2. Organizatorem Logistycznym Kursu jest firma MCC Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Żyrardowie (ul. Jeżynowa 7, 96-300 Żyrardów). zwanej w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
1.3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Kursie   i obowiązują wszystkich Uczestników.
1.4. Uczestnikami Kursu są wszystkie osoby zarejestrowane oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Kursu.
1.5. W ramach Kursu odbędą się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne oraz warsztaty związane z tematyką Kursu.
1.6. Oficjalny serwis internetowy Kursu znajduje się pod adresem: www.mcc.org.pl
1.7. W przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej przeprowadzenie kursu w podanym terminie. Kurs zostanie przeniesiony na inny termin, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Uczestnika.
 
§2. Uczestnictwo w Kursie
2.1. Warunkami uczestnictwa w Kursie są:
2.1.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Kursie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Kursu.
2.1.2. Uiszczenie opłat w wysokości i terminach podanych przez Organizatora.
2.2. Opłatę za udział w Kursie należy przesłać zgodnie z informacjami na konto wskazane przez Organizatora. Informacje o opłatach znajdują się również na stronie internetowej serwisu kursu.
2.3. Organizator wystawi fakturę VAT tytułem dokonanych wpłat.
2.8. Koszt udziału w Kursie, pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
2.9. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Kursie za pośrednictwem serwisu internetowego upływa w dniu wskazanym przez Organizatora. Rejestracja po tym terminie nie będzie możliwa.
2.10. W przypadku wcześniejszego wyczerpania miejsc Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji.
 
§3. Rezygnacja z udziału w Kursie
3.1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Kursie. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Kursie powinna być dokonana w formie pisemnej.
3.2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Kursie w terminie do 31 października 2023 roku wpłata wniesiona przez uczestnika zostanie przeksięgowana na następną edycję kursu
3.3. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Kursie w terminie po 1 listopada 2023 roku wpłata wniesiona przez uczestnika oraz inne koszty są zatrzymane w całości przez Organizatora.
 
§4. Opłaty
4.1. Opłaty za uczestnictwo w Kursie są zamieszczone na stronie internetowej Kursu.
4.2. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w Kursie.
4.3. Brak uregulowania należności za udział w Kursie w terminie podanym przez Organizatora na stronie internetowej Konferencji upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
§5. Reklamacje
5.1. Wszelkie reklamacje Uczestników Kursu wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora.
5.2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Kursu w formie pisemnej.
5.3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
 
§6. Postanowienia końcowe
6.1. W przypadku, gdy Kurs nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
6.2. W przypadku, gdy Kurs nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, tzw. „siły wyższej” (np. powódź, huragan, śnieżyca, sytuacja epidemiologiczna itp.), Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Kursie, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez uczestników Kursu.
6.3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Kursie będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
6.4. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Kursu oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
6.5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
6.6. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 r., poz. 833.) Organizator Kursu nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Kursu. Kurs ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009 nr 62, poz. 504).
6.7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Kursu.
6.8. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Kursem, jak również w miejscach zakwaterowania.
6.9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej: www.mcc.org.pl
6.10. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej: www.mcc.org.pl

22 maja 2023 roku
 
O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń i wniesienia opłaty wpisowej w wysokosci 600 zł. - miejsce do udziału w kursie.

Opłata wpisowa jest opłatą bezzwrotną i gwarantuje tylko miejsce na kursie. Jest ona przyjmowana tylko do 30 listopada.

Osoby, które wpłaciły opłatę wpisową w terminie do 31 grudnia 2023 dopłacaja kwotę w wysokosci: 1400 zł +VAT (1722zł)

Koszt udziału w kursie dla osób, które zapisały sie i zapłaciły w terminie 1.12.23 - 31.01.24 - 2100 zł +VAT ( 2583 zł)
Koszt udziału w kursie dla osób, które zapisały sie i zapłaciły w terminie 1.02.24 - 07.04.24 - 2300 zł + VAT ( 2829 zł)
Koszt udziału w kursie dla osób, które zapisały sie i zapłaciły w termnie  8.04.24 - 10.04.24 r. - 2600 zł +VAT ( 3198 zł)

Opłaty należy wnosić na konto Biura Organizacyjnego 
MCC Consulting Sp. z o.o.
nr rachunku bankowego:
61 1140 2004 0000 3602 7725 1840
w tytule przelewu należy wpisać swoje Imię i Nazwisko

lub bezpośrednio przez system płatniczy po zakończeniu rejestracji.

Krok 1

Stoisz przed wyzwaniem zorganizowania wydarzenia edukacyjnego: konferencji, szkolenia, kursu...

Krok 2

POMOŻEMY Skontaktuj się z nami i przekaż nam zarys/brief wydarzenia

Krok 3

Umówimy się z Tobą na spotkanie w celu omówienia wszelkich aspektów realizacji

Masz wątpliwości - zadzwoń.

Pamiętaj - organizowane przez nas spotkania naukowe przygotowane są kompleksowo i profesjonalnie, gdyż do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.

Newsletter

Zapisz się na naszego newslettera, będziesz na bieżąco informowany o nowych szkoleniach i konferencjach.

Możesz zawsze wypisać się z newslettera, jeżeli nie będziesz chciał już otrzymywać od nas wiadomości.
Zapoznaj się: Polityka Bezpieczeństwa.